Herkese iyi akşamlar. 32+2 gebeyim. 29 haftalıkken kontrolde bebeğin karın çevresi 1 hafta geriden geliyor dedi doktorumuz. Bugün yine kontrolde küçük kalmaya devam etmiş bir hafta daha geriye atmış dedi. Rahim damarlarım dar olduğu için, bebek de büyüdüğü için yeterli beslenme sağlanamıyor dedi doktor. Öyle üzüldük ki eşimle anlatamam. Bu zamana kadar sorunsuz bir gebelikti. Şu anda da kilosu ve boyu haftasına göre uyumlu, sadece göbek çevresi böyle. Doktor yakın takip edeceğiz eğer daha da gerilerse bebeği alıp dışarıda besleyeceğiz dedi. Allah aşkına benim durumumda olmuş ya da olan anneler var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Düzelme oluyor mu? Dualarınıza muhtacım. Kendimi yetersiz hissediyorum. Üzülüyorum, aklımdan çıkmıyor, hep ağlamaklıyım ya da ağlıyorum 😥