fethyegumus genel olarak mı az hissediyorsun bende 27 haftalığım normalde çok hareketlidir ama gecen gün temizlik yaptım dip köşe uzunnsüre hareket etmedi dürttüm falan ufak ufak hareket etti dinlendim sürekli yattım hareketleri tekrar cogaldı yorulunca oda yoruldu sanırım bence normal hiç hissetmemekten iyidir az hissetmek yoksa korkunc Bi durum strese sokuyor insanı