Semilk05 açıkcası iki kere gittim ama sanırım enerjisini sevdim yaklaşımı iyi geldi ben çok detaycı değilim malum daha önce 3 doğum yaşadım zaten prosedürler ve doğum konusunda tecrübeliyim benim için sadece güleryüzlü ve sakin mizaçlı olması yeterli beni strese sokmamalı ve asabi davranmamalı anladığım kadarıyla ve duyduğum kadarıyla Ebru hanım bu tanıma uyuyor daha önce hastanede çalışan hemşire tanıdığımız var onun önerisi ve komşum onda doğum yapmış onun önerisi ile tercih ettim inş hayırla tamamlarız bu süreci🤲🏻