0 acıklık 0 sancı ile yatışım yapıldı 41+3 de kızıma. Doktorum hep normal dedi son hafta doktorun vefat edince başkasına geçtim o doktorda hep sezeryan dedi bende kabul etmedim suni sancı yedim açıklık olmadığı için sürekli yükselttiler 13 saat çektim ama dayanılacak gibi değildi ve sadece 1cm açılmam olmuştu sezeryana alın dedim artık çünkü hiç bir gücüm kalmamıştı ve o kadar acıya bir insanın dayanacağına bilmezdim. Sezeryanım çok güzel geçti hiç bir sıkıntı yaşamadım keşke çekmeden girseydim ama insan bilemiyor