Kızlar kaynanam beyninde ameliyat olmuş o yüzden çok huysuz haddi olup olmayan her şeye yorum yapıyor aşırı sinir oluyorum eşimde o normal değil söylediklerine kulak asma beyninden ameliyat oldu ameliyat sonrası bu tarz şeyler oluyomuş falan dedi Bende artık bi yerden sonra çekemiyorum hamileyim bende 24 haftalık zoruma gidiyo bazı şeyler önceden cevap veriyodum artık uğraşmak istemiyorum ama abartıyo o da eşimle aram bozulsun da istemiyorum napıcam bilmiyorum sizin çevrenizde de ameliyat sonrası huysuzlaşan falan var mı ???