Bugün adetim 10 gün geciktiği için doktora gittim, polikistik over olduğumu söyledi kilo vermem gerektiğini söyledi ve adet ettirici bir ilaç ve üçüncü gününde kullanmam gereken bir ilaç verdi. Uzun süredir ilk defa adetim gecikti diyebilirim. Duruma göre çatlatma iğnesi de kullanacakmışım. Boyum 1,60 kilom 65. Polikistik biri gibi görünmüyorum ama öyleymişim. Morelim çok bozuldu. Umarım hemen bebek sahibi olabilirim 🥹