Bir kez yaşadım 5 ay önce. Reglim 2-3 gün gecikmişti kan verdim, Beta 188 çıkınca epey bi sevindik kutladık üç gün sonra ufak kanamalarım oldu doktora gittik ultrasondan baktık kese yoktu emin olmak için tekrar kan verdirtince beta 89 a düşmüştü. Doktor da erken sevinmişsin dedi. Kanda görülen ama rahimde görülmeyen gebelikmiş reglle beraber gidiyormuş. Ben de o zaman öğrenmiştim. Regl olmayı bekle geçmiş olsun dedi ertesi gün regl oldum.