menessare Kızlar illa hamilelik belirtisi göğüs ağrısı olmak zorunda mı ? Göğüs hassasiyeti yasamadan hamile olduğunu öğrenen var mı aranızda ?
Brglyksk_ menessare valla sürekli şiddetli göğüs agrım var adetime yakın oluyor hala da suan öyle ama yine adet oluyorum çözemedim bu durumu
Ozgeseker menessare benimm hiç olmadı ne büyüme ne hassasiyet ne kararma şuan 26 haftaligim hep aynilar 🙂
menessare Atak66 bende daha test yapmadım herhangi belirti yok ama en belirgini göğüs hassasiyeti gibi bir algı var ya o yüzden merak ettim
menessare Ozgeseker benimde bir gün gecikmem var hiç hassasiyet vs yok o yüzden merak ettim hiç bir belirti yok karnım adet olucak gibi bakalım olmam inşallah:) sağlıkla kucağınıza alın
Zln2152 menessare aynı durum bende de var canım ya 12 Ağustos’ta regl olmam gerekiyordu olmadım henüz
1ciftyesilgoz Bat 24ü benim de göğüs hassasiyetim yok🥹 ben de onu düşünüyordum az önce herkes belirtilerine hep bunu yazıyor malum
menessare 1ciftyesilgoz Benim bat dündü ama karnım adet olucak gibi olduğu icin test yapmadım belki bugün olurum diye yarın yapsam çıkar mı bilmiyorum karnım olucak gibi sanki . Aynen bende de göğüste sıfır belirti var 🤦🏼♀️
sevgiiarab menessare bende her şeyden önce göğüslerim birden büyüdü ve ağırmaya başladı sonra normal şekillerine döndü o arada eltime söyledim hamile olabilir misin dedi bir süre sonra zaten belirtiler başladı
Kubruzram menessare 2 yasinda oglum var geçen sene düşük yaptim şuanda tekrar hamileyim hiç Göğüs ağrısı çekmedim hassasiyet bile yoktu
menessare Zln2152 benimde daha bir gün geçti ama varsa çıkar belki ama insan korkuyo negatifi görmeye :(
minnakannesi08 menessare benim ilk hamileliğin olmadı 2.ci de hiç olmadı 3.hamileliğim şu anda yeni öğrendim ve göğüs hassasiyetin var canım her kadının vücudu farklıdır
menessare Leylazerr inşallah yarın sabah vazgeçmiş olmazsam test yapmayı düşünüyorum bakalım inşallah çift çizgiyi görürüm 🙏
Mucizemiz-Uraz menessare ben öyle öğrendim ama hiçbir belirti olmadan öğrenen çok insan var çevremde 🙏🏼