Semraaaaaa Kızlar karını küçük olanın çocuğu zayıf oluyormuş zaten riskli gebelik yaşıyorum birde etrafımda olan insalar karnın yok bu çocuk 2 kilo bile olmaz diyorlar kendimde zayıfım zaten😔
Ebbruc Semraaaaaa iç karnın geniş olabilir ben bunun bebeğin kilosunu etkileyecek bişey olduğunu hiç duymadım canım, başkalarına kulaklarını tıkaman en doğrusu
TinyBabys Semraaaaaa alakası yok hiç böyle şeylere üzülmeyin. İlk bebeğimde 6 aylık olana kadar pantolonlarımı falan giymiştim. Doğuma kadar da gömleklerimi giyebildim. Minicik karnım vardı. Kızım 50 cm 3000 gr doğdu. Hem bebeğin sağlıklıysa kilosuna takılma. Doğduktan sonra hemencecik toparlıyor.
bsnrd Semraaaaaa ayyyy yok tabi ki inanmayın stres yapmayın doktorunuz saglkli diyorsa millet konuşsun dursun 🤗
Cnslrsln Semraaaaaa bok yesin etrafındakiler. Offf artık bana öğk geliyor cahillikten cühelalıktan. Güzelim benim iç karnın büyükse ve karnın çok büyümeyecekse ne yapabilirmişsin? Allaha isyan mı edecekmişsin neden beni böyle yarattın diye. Tövbe yarabbim ya. Merak etme kontrollerde bebeğin haftasıyla uyumlu gidiyorsa doktor sağlıklı diyorsa dışarıya kulaklarını tıka ya da onların ağzına laflarını tıka 👍🏻
Sblbngl Valla hamilelikte ve hatta dogurduktan sonra o kadar insan herşeye yorum yapar olmuşki insanların morallerini bozuyorlar bence sen boşver cevredekileri doktorlar ne diyorsa ona bak iç karnın büyüktür canım sağlıklı olsun gerisi önemli değil
Suleakblt Semraaaaaa 36+2 haftalık hamileyim göbeğim küçük benimde gören bebek nerde diyo şuan bebek 2.600 kilo doktor haftasına göre gayet iyi dedi
Semraaaaaa Suleakblt maşallah canm Rabbim sağlıklı huzurlu kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️🌹
Zeynepyasa0 Semraaaaaa alakasız bir durum göbeğim millete bakılarak küçük ben sadece ü kilo aldım ve gören 5 6 aylık saniyo ben 9dayim geldi gelecek kilosu gayet güzel ve önden gidiyo yarın gidicem belki 3500grami geçmiştir öyle aldırış etme sağlıklı olsun da 😊
Semraaaaaa Zeynepyasa0 yaaa maşallah olsun Rabbim sağlıklı huzurlu kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canm❤️🌹
ZEHRaakkoyun Semraaaaaa canım 30 haftalık gebeyim hala yok ve bebeğimin kilosu 2 hadta önden gidiyor hiç dert etme öyle şeyleri
Yagmurkaragoz Semraaaaaa benim karnımda küçük dü oğlum 3640 Gr doğdu kimseye kulak asma birde bal ile kaymak bebeğe güzel kilo aldırıyor
Semraaaaaa Yagmurkaragoz ay maşallah olsunn kilosunu o kadar düşünmüyorum valla sağlıklı olsun yeter diyorum canm
zmg287 Semraaaaaa ya o ne sacmalik.. kesinlikle boyle seylere inanip da kendini de bebegi de strese sokma. Boyle sacmalik olabilir mi ya insanlar neyin kafasini yasiyor anlamiyorum konusmak icin konusuyolar.. sen doktorundan baska kimseye kulak asma canim.
Yagmurkaragoz Semraaaaaa aynen öyle eli ayağı düz sağlığı yerinde olsun o yeter inşallah 🥰 hep konuşuyorlar oğlum 2 yaşında hâlâ kilosunu eleştirirler bende artık umursamıyorum
-Egeninannesi- Semraaaaaa canım böyle şeylere kulaklarını tıka insanlar anca konuşuyo ben 34 +1 haftalık hamileyim kimse inanamıyor hemşireler bile şaşırıyor ama bebeğim kilosu 1.5 hafta önde gidiyo..senin karninla alakalı değil yani hiç takıma kafana