YamurKoerErkan ben ilk oraya gittim doktoruma randevu bulmak ölümdü yaptırdıgın testleri göstermek bir ölüm suriyeli arkadaşlardan yer bulmak bir ölüm sıra beklemek bir ölüm dü yapamadık beceremedik özel muayenehaneye gittik sonrasında ama birçok arkadaşım devlette ugrastılar yaptılar büyük bir sıkıntı cekeni görmedim bir tanesinin altı prcalanmış ama o normal dogum yapmaması gerekirken inatla yapmaya calıstıgı için olmus diye duymuştum bilemiyorum diğer arkadaşlarım memnundu