Aysedal_ Selam kızlar 6 gün önce sezeryan ile doğum yaptım biraz göbeğim kaldı gibi öneriniz var mı ? Napabilirim ve kaç hafta geçmeli 🫢
2bebe1gebe Aysedal_ karın egzersizleri 6 ay önerilmiyor 10 gün önce yaptım bende 3 gündür anca anca korse takabiliyorum birazda olsa indirdi ama hala sarkık görüntü var tabi