Rabianurbudak adaşım benım 23. Haftamdan beri toplanıo ama hareketli.ve ovalayınca ayaga kalkınca düzelio.bu toplanma olayı normal kabul edılıo.ben doktoruma sordum onun soyledıgını yazıyorum aynı ıyı oku “bebek hareketlıyse toplanması normal.ne zaman korkmalıyız?toplanıyor ve sancı verıyorsa ve toplanma sıklığı giderek artıyorsa mesela 10 dk 1 ve 5 dk 1 gibi süre azala azala toplanma artıyorsa sancı ıle beraber ozman kork cunku doğum sancısı o..onun harıcınde toplandı dıyelm gunde 2-3-4 kez oluyorsa ve ayaga kalkınca pozısyon değiştirnce ovalayınca su içince gibi durumlarda düzeliyorsa geçiyorsa bu normal.”ben bebeğimin toplanmasını minik tospişimin yaramazlığı olarak değerlendiriyorum.ovalıyorum onunla konusarak “sıpaaa yine neler yapıosun bakim orda?”dıyorum bı kaç sanıye ıcınde duzelio.😅