Btl2612 bende 38+5’im nişan 37.haftamda geldi ama devamında bir şey olmadı 38.haftada çatı muayenesi oldum orda da doktor aynı size söylediklerini söyledi. Kanaman olursa sancın olursa gel dedi. Nişanı sorduğumda tam anlamıyla bir doğum belirtisi sayılmaz kimi 1-2 gün sonra doğum yaparken kimi 1-2 hafta sonra yapıyor demişti. Ama siz 40.haftaya doğru gidiyorsunuz yine de doktorunuza danışın