EdSusam 32+5 hafta 1900 sizce az değil mi bana kilosu düşük gibi geldi. Herşeyden evvel sağlık elbette ama az kilosu fazla olsun istiyorum ilk cocugum da cok uğraşmıştım
Gulsurmeli EdSusam Kilo boy genetik birşey bazı çocuklar minyon olurken bazıları kilolu oluyor gayet doğal birşey
Ahsenmom EdSusam Önemli olan doktorun ne dediği başkasının fikrini onemseme Biri çıkıp bence az dicek üzülüceksin
Gulcanozzz EdSusam ilk çocuğunuzda ne problem oldu da uğraştınız. Max 1 kilo daha alsa 2900-3000 gayet sağlıklı bir bebek kilosu. Her kilolu bebek daha sağlıklı diye bir şey yok ki bence kiloya hiç takılmayın
Hasretaytemur EdSusam bence normal sağlıklı olsun en önemlisi o bizim 23. Hafta da 642 gramdık 25+3 deyiz şu an
izobellaaa-_- Benim de 32+0 da 2 kilo dedi ama boyunu bi türlü demiyor doktor ben bu hafta sabah aç karna pekmez avokado muz ezip yiyorum bakalım faydasını görecekmiyim bu hafta sonu kontrol var
Birkuzucukbeklerken EdSusam gayet iyi benim 31+5 1890 gramdi 36+2 de 2500 Gr olmuştu şu an 37+5 bilmiyorum ne kadar haftaya salı kontrolüm var dogurmazsam o zamana kadar