Arkadaslar yaklaşık 3 saattir adet sancısı gibi ağrı var karnımda, belimdede çok şiddetli olmasada ağrı var. Ama kasıklarımdaki ağrı giderek büyüyen bir ağrı değil şuanlık sürekli aynı seviyede devam ediyor ama 3 saat falan sürdüğü için endişelendim sağa sola dönüyorum yatıyorum yada yürüyorum oturuyorum hafifleme yok sizce doğum yaklaşmış olabilirmi böyle bir durum yaşayan varmı aynı haftalarda