zmg287 ben, açıkçası süreci rahat geçirdim. Oksapar maalesef rahatsız edici bir enjeksiyon. Ama bana faktör 2 ve faktör 5 Leiden genetik mutasyon testlerinin sonuçlarını müteakip oksaparı kestiler (10. Hafta civarlarında) progestanı vajinal olarak kullandım onu da aşamalı kestiler, 13. Haftada akşam tek iken 15. Hafta sonunda tamamen kesildi. Şu an sadece vitaminleri maalesef tansiyon ilacım, ecopirin ve demir kaldı. Sonra rahatlıyorsunuz ama aşırı rahatsızlık vermekte ise doktora konuyu açmakta fayd var…