İyi geceler arkadaşlar 34 haftalık gebeym kontrolü geldim bu gün 1 cm açılma olduğunu söyledi suyu azalmış bu gece hastanedeydm yarn açılma olmazaa bebeğin suyuna bebeğin durumuma göre sezeryan Olcan bu haftalar da doğum yapan bu şekilde oldumu acaba dualarımızı eksek etmeyin Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏