Kızlar ben ilk gebeligim ve kız olmasını çok istemiştim ve cinsiyeti kızmis.ve içimdeki sevinci sigdiramadim fotosunu çerçeveledim renkli ultrason fotosunu doyamıyorum sürekli bakıyorum çok dilliyorum herkese anlatıyorum yani çok içim içime sığmıyor kızımı çok seviyorum çok Bağ kurduk ya bişey olursa kaybedersem onu ya nazara gelirse ya da ne bileyim işte aksilikler olursa aklıma böyle şeyler getirip bazen ağlıyorum