Elif927 Tetenoz olacağım korkuyorum 😔 tok mu gittiniz herhangi bir şey oldu mu ağrı ya da başka bişi 🙈
Aselsmom42 Elif927 Öyle dikkat edilecek falan birşey yok özel olarak azıcık kol ağrısı bende 3 gün sonra oldu ama öyle dayanılmayacak gibi de değil
EceDalgaciMahmutoglu Elif927 bugün aşı oldum. başlığı gorene kadar unutmuştum aşı oldugumu. tok gittim ama şeker yukleme icin tok gittim. yoksa ac-tok farketmez. ayrıca aynı gün duş da aldim.
Evinasya Korkulacak bişey değil canım, abartıcak kadar ağrı bile olmadı. Covid aşısı oldu iseniz onun gibi düşünün. Sinek ısırığı gibi yaparken az hissedersin Sıkma kendini.
Elisam123 Elif927 tok olmak gerekiyormuş mide bulantısı yapar dedi bana hemşire biraz ağrı oluyor kolda ama korkulacak bişey değil
Elif927 Elisam123 İnsulin direnci var zaten çok yiyemiyorum açta kalamıyorum . Allah yardımcımız olsun varsa benim gibiler 🤲🏻🌷
Mervedez159 Elif927 hiç korkma canım zaten sonrada agırısa nolcak o an hiç bişey hissetmiyosun korona asırısı daha agırdı benım için 3 gün kolumu hıssetmedım
AslanBebeginAnnesi Elif927 İki doz Tetanoz aşımı da oldum ikisinde de hiçbir kol ağrısı falan olmadı aşı olduğumu bile unuttum millet çok abartıyor sakın takılma git on saniyede yaptır gel canım
Elif927 AslanBebeginAnnesi Bir arkadaşım demişti çok ağrı yaptı galiba biraz ateş falan dedi diye hatırlıyorum o sebepten biraz etkilendim galiba 🤷♀️ Tamam inşallah çok teşekkür ediyorum hepinize 🌷👏
ikkrk91 Elif927 ac tok farketmez ben sekeri yükleme testiyle aynı gun yaptirmistim 2.dozumu . Sadece biraz halsizlik ve kol ağrısı yapmisti bnde 1 gun sonra geciyor zaten
Elif927 ikkrk91 Siz bayağı cesaretliymişsiniz . Bende sonradan kişilik değişti korkmadığım şeylerden korkar oldum hamilelik zor geçiyor benim biraz umarım her şey düzelir sonu güzel olur 🤲🏻🤲🏻🌷🙂
Papatya1997 Elif927 bende hıc kol agrısı olmamıştı aç veya tok olmana gerek yok korkulacak bır şey degıl normal asıdan daha az acıyor benımkı hıc ağrımamıştı canım
Elif927 Papatya1997 Çok teşekkür ediyorum . Bende olayımda inşallah hiç acımadı diyeyim . 🙈😁heyecan yaptım şimdik 🙈