ferhpnar bugün gittim zaten orda erkek dediler inanamadim 24+2 bana erkek dedi doktor ozeldeki doktoruma 3 kere gittim 22.haftaya kadar hep kız dedi kesin dedi ama detaylıda erkek dendi iki farklı doktor farklı şeyler söylüyor başka doktora da görünmeyi düşünüyorum