Kızlar öncelikle Hepinize iyi akşamlar
18+ 2 haftalık hamileyim, 2 gündür sanki bütün belirtilerim kayboldu. Kasık ağrısı vs.bebeği sol tarafımda hep hissediyordum şuan hissetmiyorum ya valla ağrı hissetsek ayrı dert hissetmesek ayrı bi dert, yarın doktora gideceğim ama bu haftalarda böyle bir durum yaşayan varmı acaba yardımcı olur musunuz 😔