ervablr Sigara kullanıp spinal anestezi ile dogum yapan var mı ? Burda okumuştum uyuşma olmadığını sigaradan sebep oluyormuş. Sigara kullanıp da spinal olan arkadaşlar nasıl bir ameliyatınız geçti uyuşmayan var mı
Barlasinannesi ervablr sigara içtiğinizi muhakkak belirtin anestezi doktoruna bende kullanıyorum. Uyuştum hemen ama bana ikinci genel anestezi yapıldı çünkü ben yukardan yansımamı gördüm panik yapmışım
Selamcanim Spinali bilmem de. Ben omurilik kırığı ameliyatı oldum sigara bağımlısı olarak. Uyuşmaz diye birşey yok. Bildiğim kadarı ile ona göre doz veriliyor ama spinalde olay nedir bilemem
ervablr Selamcanim öncelikle geçmiş olsun genel anestezi oldunuz sanırım onda da ayıldığını duymuştum bi kaç kişiden
Selamcanim ervablr tabikide genel anestezi ile oldum. Bu arada 3-5 ameliyatı geçirdim. Hamile olmadan önce Alkol ve sigara kullanan insanım. Hiç bir problem olmadı anestezi de. Doğumda da genel anestezi olacak bana.
ervablr Barlasinannesi acı hissediyorlarmış sizde de öyle bi durum oldu mu yoksa panikten mi bayıltılar
Barlasinannesi ervablr acı hissetmedim sadece dokunuş hissediyorsun canım yıkarsa ışık vardı yansıma yapıyor kan falan gördüm korktum normalde de kan görmeye dayanamam sonra tansiyonum 17 lere çıkmış genel bayıltmışlar ama bebek çıkmıştı
Elifsahin93- 2 kere spinal sezeryan oldum. Hamilelik ve bebek 6 aylık emzirme döneminde sigara kullanmıyorum sadece onun dışında sigara çok aktif kullanırım hiç öyle birşey yaşamadım şuan 3.hamileligim yine sigarayı bıraktım.
ervablr Elifsahin93- siz aylar öncesinden bıraktığınız için sanırım gebeliğinizde de o yüzden sıkıntı yaşamamış olabilirsiniz bende ilk cocugımda hamile kalır kalmaz bırakmıştım sıkıntı yaşamadım ameliuatta. Ama 2 . Gebeliğim ve bırakamadım ama günde 2 en fazla 3 içtim 1 hafta kaldı doğuma bu tarz bayılamama ve uyusmama cok duydum sigara içenlerde inşallah öyle durum yoktur çok korkunc
ervablr Selamcanim burda bi kaç kişiden duydum da uyuşmadıklarını hatta uyutamadıklarını çok stres yaptım umarım güzel doğumlarımız olur 🥰