PapatyaAnnesi29 göbek bağını şöyle yap, gazını şöyle çıkar yok bana ver sen yapamazsın… o kadar yorgunluğun stresin ortasında bir de doktor bile yanlış yönlendiriyor, insanlar sık boğaz ediyorlar. Bence yeni doğum yapmış ya da çocuğu olan insanlara kimse akıl vermemeli sinirleniyorum artık istemsizce.