Allahvargamyok Kızlar ben bisey sorucam bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz tup bebek tedavisi görüyorum doktir oksapar verdi onu buz dolabındamı yoksa oda sicakligindami saklamam gerekiyor ?
Melike0671 Allahvargamyok bende kullanıyorum canm buzdolabında dursun hergun aynı saatte vur bitane tammdir
ikibebelianne Allahvargamyok canö bnde kullanıyrm oda sıcaklıgında duruyor oksapar eczanede bıle raftan alıp erıyolar ama sen yınede eczacına danıs
mrvsrcn Allahvargamyok oksaparı bilmiyorum canim ama tedavi olduğum dönemde ovitrelle yapıyordum çatlatma iğnesi eczaneden buz torbasıyla veriyorlardı ve buz dolabına koymami istiyorlardı eczaneye bir sor en iyisi
1Gnc-- Allahvargamyok oda sıcaklığında güneş görmeyen yerde olucak eltim kullanıyordu ondan bbiliyorum cnm