melekkalp227 Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim karnıma bir agrı girdi 10 dakika falan sürdü normal bir durum mu sizce lütfen beni bilgilendirirmisiniz
Fatmaustaa Canım bende 7 haftalık hamileyim benimde aynı şikayetim var doktoruma danıştım yerleşme olduğu İçin bu durum gayet normalmiş, ama yine de doktoruna danışmanı tavsiye ederim