Suleakblt Anneler çatı muyanesi sonrası ağrısı olan oldumu adet olacakmış gbi belde ve kasıklarda hafif ağrılarım var çatı muyanesinden kaynaklı olabilirmi bugün oldu muayene ondan sonra ağrılar başladı
Maviliiix Suleakblt çok normal canım hatta biraz lekelenmen bile olabilir endişe etme bende bugün oldum aynı şekilde ağırlarım var
Mlktnc Suleakblt 38+3te çatı muayenesi oldum. Ne olurken ne de olduktan sonra hiç ağrı leke ya da herhangi bir durum da olmadı bende
Xxz Suleakblt bende öldüm ilkinde doğuma alındım bunda olunca hicbirsey olmadi o belki de senin usutmenle alakalı birseydir denk gelmiştir öyle ağrı yapacak bir durum değil
Suleakblt Maviliiix normalde benim bugün 3 4 cm açıklığım çıktı sancı çıktı bi nst de ama ben hissetmiyodum çatıdan sonra başladı serum takıldı tekrar nst ye girdim sancı çıkmadı eve yolladılar ağrım vardı ama hafifledi şimdi
Maviliiix Suleakblt kaçıncı haftadasın 4 cm açıklıkla sancıda varsa yollamamaları lazımdı aslında ama
Suleakblt Maviliiix 36+2 yim sancı çıkmayınca ev yakınmı diye sordular yolladılar eğer bişe olursa hemen gel dediler