Arkadaşlar ilk doğumumu ist da özelde sezaryen olarak yaptım , ikinciye hamileyim ve Allahtan bişey olmazsa nasipse nasıl olsa sezaryen olcam die devlet olsun diyorum , Avrupa yakasında önerebilceğiniz devlet hastanesi varmı genelde devlet de ilgi alaka kötü oluo die korkuyorumda .