Ogretmen_Anne_ Makat gelişi doğum yapanınız var mı yada bebeği şuan makat gelişi olan doktorum 40. Haftaya kadar bekleyelim dedi belki döner diye. Aşağı bi baskılanma var suyun gelirse hemen gel dedi bebek doğamaz öyle sizde durumlar ne
Biroglanannesiii Ogretmen_Anne_ Ben 39. Haftasında doğum yaptım canım dönmedi maalesef sezaryenle doğdu 36 dan makat gelişti benim dönmesi için her şeyi yaptım ama dönmedi 🤷♀️