Minik1Civciv 0 3 ay lar da yenidoğan gibi kücük kalıplar boyları 50 cm :)) braz onu arttırırm, ben 3 6 tulum da aldım canım geneli 3 6 şuan sadece 0 .3 2 hastane cıkısı, 3 tane 0 3 tulum var, 3 6 ay da 5 tane tulum şapkalı olanlar gezmelik tarzı olan da var hafif kalın kunaslı kış bebegi olacagı icin