Hi, merhabalar hanimlar,
Belki sacma bir soru olucak ama aklima takildi. Normal dogum yaptiktan sonra ust bas giyimini kendi yapan oldu mu yada biri mi yardim etti? Kendi giyinen cok zorlandi mi? Buyuk bir ailem var (annem rahmetli) ama yardima gelen olurmu bilmiyorum, acikcasi kimseden bir sey beklemiyorum. Gelseler bile hastanede yardimi kabul etmiyecegim buyuk ihtimal. Kendi basima dogum yaptiktan sonra ve dus aldiktan sonra ustumu basimi giyecek guc kalir degil mi ya? 😅
Not: kapaliyim (carsaf giyiniyorum) genelde duz siyah etek, altina panty, ust tarafi da carsaf. Panty’yi giyinirken zorlanirim diye dusunuyorum biraz. Biraz bana fikir verin icim rahatlasin 😝