Nehir-Poyraz hayır ya. Sonda yı bayılınca taktı. Öyle konuşmuştum sende konuş. Ve uyanınca hiç acım yoktu. Burda okuduklarınıza bakmayın. Hiç yoktu hemde. Ağrı kesici ile kapatıyormuş sanırım doktorum. Miss gibiydi. Korkmuyorum 2. De :) bebeğe bakmak daha zor bence. Gözünden uyku akarken saat başı emzirmeye çalışmak fena:) ameliyat ilk yürüyüş filan hepsi kolay.