Melisakeskinn Merhaba 20+1 im bayadır bebek bi tarafa toplanıyor sonra karnım taş gibi oluyor bazen ağrı hissediyorum uzun sürmüyor sonra gevşiyor bu durum kasılma mı sayılıyor erken doğum belirtisi olabilir mi?
Zozan-21 Melisakeskinn bence doktora söyle benimde 28 den sonra kasılmalarım oldu şimdi 30 haftalık olduk doktor magnezyum verdi onu kullanıyorum 🙄 sende erken başlamış ağrıları çok kötü 3. Dönem daha zormuş 4-6 çok arıyorum
TeoMom Melisakeskinn Kasılmalar şu açıdan risk oluşturabilir canım rahim ağzı uzunluğunun kısalmasına sebep olabiliyor o yüzden kasılmayı önlemek için magnezyum kullanabilirsin
Sarahh Melisakeskinn evet. Magnezyum kullanıyormusunuz ? Bence doktorunuzla konuşun kasılma için erken geldi sanki ama yinede doktora bilgi verin
Melisakeskinn Sarahh bana da normal geliyor ama bir video izledim kadın bu haftalarda bu tarz olay yaşamış erken doğum riski olmuş kendi durumuma benzettim
YeniGebe96 Melisakeskinn aynisini yasiyorum Ve ayni kadini izledim. Aslinda boyle seyler izlememiz gercekten hic dogru degil. sahsen ben cok etkileniyorum
Melisakeskinn Zozan-21 ağrı çok olmuyor sanki sırtını yaslıyor gibi oluyor bana kontrole gittiğimde söylüycem
YeniGebe96 Melisakeskinn Aslında benim 18. haftadan beri kasıklarımda ağrı var. Doktora gittim bütün tetkikler yapıldı ama hiçbir problem yok çok şükür. Şu an 20. haftamdayım dediğiniz şeyi bugün yaşadım kasılma mı gaz sancısı mı ayırt edemedim.
Melisakeskinn Aface hala devam ediyor canım ama magnezyum biraz hafifletiyor. Kasılma mı bebek yaslanması mı seninkisi
Aface Melisakeskinn yok onu sordum bebek öyle yaslayamaz kendini suyun içinde. Bahsettiğin kasılma dedi doktor
Melisakeskinn Aface bana da doktor ilk hamileliğin olduğu için zorlanıyosun falan dedi ama erken doğum riski falan yok