Gul2 35. Haftada oldum ben de, çok geçmiş olsun. Ben sadece ilk 2 gün ateşim varken parol içtim. Vitamin olarak 5 gün kadar Redoxon kullandım. Başka da ilaç içmedim. Bal taze zencefil rendesi karabiber limon karışımını her gün 1 kaşık yapıp yedim. Çorba ve meyve tükettim bolca. Umarım hafif geçer benim biraz ağır geçti ama toparlandım sonuçta. Bebeğim de iyi bir sıkıntı olmadı şükür, şu an 38. Haftadayım. Geçmiş olsun 🌸