Kızlar, bugün öglen spinal sezeryanla bebegimin doğumu gerçekleşti. 38+5’te 3500 kilo dogdu ama ne yazık ki tam suyu boşaltamadığı için küvezde kontrol altında tutuluyor:( başına böyşe bi şey gelen var mı? Ve gerçekten ilk yürüyüş vs çok zormuş bu acı ne zaman geçiyor