15 haftadayım üç haftadır bulantım yoktu iki gündür tekrar başladı bugün çok fazla çıkardım hiç bişey yiyemedim kusarken afedersiniz ama altımda ıslandı tuvaletimi yeni yapmıştım bu amniyon sıvısı falan olabilir mi yoksa mideyi zorlarken ıkınmaktan mı olmuştur 😞