ZEHRaakkoyun Merhaba hanımlar 29+5 günlük gebeyim bugün doktora gittim bebek 2 hafta önden gittiğini söyledi 1700 kilosu sizce bu durum normal mi 29 haftalık bebek 1700 olur mu
Deryak52 ZEHRaakkoyun normel bence dedikleri gibi olmuyor suyu felan da var bana 3500 gram dediler 2600 doğurdum
Misssitare ZEHRaakkoyun benim bebeğim de son kontrolde 2 hafta önden gidiyor çıktı. 2 haftaya kadar normalmiş
Tugcebanu ZEHRaakkoyun masallah canim olabiliyor şeker vs olmadığı halde benimki de önde hep 28. Haftadan beri diyet yaptığım halde ilerledikçe normali bulur dediler ama bulmadı canını sıkma sağlıklı olsun yeter son haftalarda nerdeyse hiçbir şey yemiyorum yine de alıyor alacağını bebek🙏🏻
ZEHRaakkoyun 16esranur anne baba iri olduğu için genetik olabilir karın kan testi idrar testi varmış bunun için anormal mi değil mi orda anlayacağız dedi
ZEHRaakkoyun Melismelo canım bende anlamadım en son 26 haftamda doktora gittim 852 gramdı şaşırdık bizde ve korona oldum ben 2 hafta yemek yiyemedim nasıl oldu bilmiyorum
ZEHRaakkoyun Misssitare muz ceviz pekmez çok yedim hastalığımda bebek öyle aldı sanırım kilo 1 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım ne diyecek
ZEHRaakkoyun Tugcebanu bende doktoruma 2 haftadır bişe yiyemediğimi söyledim genetik durum olabilir dedi şaşırdık biz eşimle bugün
Tugcebanu ZEHRaakkoyun benimki de en son üstüne görmüş olabilir misin dedi her şeye baktı bisey yok böyle kabul ettik 🤭 çok şükür sağlığında bir şey olmasın da varsın tombik olsun birazcik
ZEHRaakkoyun Tugcebanu tabiki tombik olması hiç önemli değil de ilk hamileliğim çok panik yapıyorum herşeye 😄
Tugcebanu ZEHRaakkoyun benim de öyle iki ayımı zehir ettim kendime her gün ağladım ama boşuna yani 😅 tadını Çıkar canım benden sana tavsiye çok kafaya takılacak bir şey olmadığını doğuma yakın anlıyorsun 😙😙 yine yediklerine dikkat edersin ama alacağını her türlü alıyor 🌸
Baysancmre Vallahi canım ben 27 haftalıktım 1400 gramdı ve 2 hafta önden gidiyordu doktor normal dedi olabilir dedi kan idrar testi istedi şekere bakmak için ama şeker de yok
Edabykl ZEHRaakkoyun Normal bence 29+4 de 1507 gramdi 200 gram var aramizda gayet normal güzel kilosu 🌸🤗