Suleakblt Bugün muayene için doktora gittim 36 haftadayım sancı çıktı ve 3-4 cm açıklığım var sonra 2 serum takıldı tekrar nst ye girdim sancı çıkmadı eve yolladılsr şuandada hafif bel ve kasığımda ağrı var böyle olan varmı doğum olurmu acaba ağrı normalmi
Hamidevahap Allah yardımcınız olsun kızlar sancılar sureklı olur dogum baslyınca ve duramazsınız acıdan sancıdan kramp girer boyle karna