nev21 Merhaba hanımlar son haftadayım bebek hareketleri de azalma olur diyorlardı ama bebeğim çok hareketli normal mi ?
sevgul_96 Bende 38+4 teyim durum aynı bizdede 😅 bekliyim şurda bakalım 😅 Yalancı sancılarım oluyor son 1 haftadır bakalım hakkımızda hayırlısı hepimiz için 😇
nev21 sevgul_96 benimde öyle sancılar biraz artmaya başladı ama onun dışında bir belirti yok bekliyorum hala