Armyzg Başlıkta da görüldüğü üzere gelmiyor benim bebek 😂 çatı muayenesi yapmadı hiç doktorum haftaya salı günü doluyor gel dedi. Ahududu çayı önerdi. Temizlik de yapıyorum ama ayaklarım çok ödemli yürüyüş yaptırtmıyor squat da yapıyorum. Sıcaklarda çekilmiyor valla. Önerilere açığım sevgili anneler
Minikoanne Armyzg Rabbim yardım etsin sıcakta hiç çekilmiyor squat şyş geliyor diyolar ama bnde 38 haftalıgım sıcak suya oturmak bide ananas yemek iyiymiş öle duydum ❤️🙏🏼
LamiyaCetinkaya Armyzg Duşta ılık suyu aç suyun altında squat yap, bırak su tam belinin ortasından aksın, benim sancım başladığında yapmıştım gerçi bunu evde ama açılmama çok yardımcı olmuştu, belki senin de doğumunu yaklaştırır 🙏
Minnacksevdack Armyzg ben de aynı durumdayım. hurmalar , ahududu çayları havalarda uçuşuyor. Ama tık yok 😂
Gattem Benimde 39+1 haftadayım yarın muanem var normal dogum olucak aksilik olmazsa 5 gün önce 1,5 cm acılmam vardı bakalım ne diycek doktorumuz
LamiyaCetinkaya Kb_plt Dene, özellikle doğumun başladığında yap bunu, hem sancıyı hafifletiyor hem de açılma hızlı oluyor✨
AysegulArici Armyzg aslında biz acele ediyoruz galiba son günler gelince 40 41haftayi görenlerde var bende 38+2yim ve catliycam artık herşey demiyom ve bugün niyeti bozdum özeli arayıp sezeryan fiyatı sordum kafaya koydum gidecektim olayım bitsin gitsin dedim ama eşim de sezeryandan korkuyor çocuk hemen çıkınca nefessiz kalıp oluyormuş falan filan korkutmuş birileri o sezeryan parasini sana vereyim gel bekle normal olsun dedi öyle diyince teklif çok cazip geldi vazgeçtim normal bı sekilde bekliyorum şuan😅😅😅
Armyzg AysegulArici Sezeryan da riskli normal de. Yani tamamen sabırsızlıkla alakalı bizimkisi 😂😂 rabbim vaktinde kucaklarımıza almayı nasip etsin 🧿
Gattem byzogrtmn ben aynayla bakmıştım 1,5 oldugunu hemen anladım bugun kontrolüm vardı 3 cm olmuş acılmam ve kafası kanala yerleştiği icin yatışım verildi tabi cok acılmam olmadı o yüzden suni sancı verdiler bekledik acılmayı ancak sancılarım o kadar coktuki anlatamam böyle bi sancı yok sırtımdan epidurql yaptırdım sonra 9-10 cm deeken doğumhaneye aldılar cok şükür cok zorlu gecti benim ıkınmayla ilgili biraz sıkıntı yaşadım bol bol nefes egzersizleri yapın benim suyumda cok fazlaydı suyum gelmemişti doktorum patlattı bi damacana kadar suyum geldi normalde insanlarda 3/1 miş benim ki asırı fazlaydı herkez şok oldu suyumu görünce inşallah sizinki normal dogum olarak daha kolay gecer🙏🏻