Merhaba hanımlar bugün kontrolüm vardı 36.haftadayım tam 2990 çıktı kilo olarak haftasıyla uyumlu boyu 2 hafta ileri dedi uzun ince bi bebek olacak dedi doktorum. Benim merak ettiğim 40.haftaya kadar gelmezse çok kilo alır mı çocuğum kilosu çok artıp da mecburi sezaryen olacam diye korkuyorum 36.haftadan sonra ne kadar kilo aldı bebekleriniz hatırlyor musunuz 😌