Iremdemr Kızlar 5+3 haftalık hamileyim bugün pembe kan geldi doktora geldik yerleşme kanaması olabilir bir daha olursa yine gel şimdi serum takalım dedi sizinde olmuş muydu çok korkuyorum
Esrauysal Iremdemr aşkım biz 12 haftalık olduk bugune kadar bir damla lekelenmem olmadı, evet yerleşme kanaması ola bilir doktorun dediği gibi tekrar yaşarsan hemen git ne olur ne olmaz
Kzncbsra Iremdemr bende olmustu 12 haftaya kadar ara ara lekenlemelerim kanamalarim oluyordu progestan ve igne veriyorlardi insallah bi daha olmaz olursa ama mutlaka git
S00-00 Iremdemr hiç korkma benim güzel anne adayım ❤️ Aynı hafta da bende yaşadım yerleşme kanamasıydı benim kahverengiydi ama pembe de okur önemli olan kırmızıya siyaha dönmenesi içini rahat tut sürekli dua et Allah’a emanet et onu en az o da senin kadar güçlüdür emin ol ona tutun 🫶🏻😘
Turmalin Korkma canim olabiliyormus. Takip et kendini sıklık durumunu ,doktorunla iletisimini kesme. ara ara bende de oldu 16.haftadayim progestan((hormon) ilaci vermisti bugun kestik ilaci.
Iremdemr Hepinize çok teşekkür ederim Allah sizden razı olsun içimi rahatlattınız iyi ki varsınız hamiş annelerim♥️♥️♥️❤️
Iremdemr Turmalin inşallah canım Allahım herkesin bebeğini sağlıkla huzurla kucağına aldırmayı nasip etsin ♥️ 🌸
Iremdemr Minefff Sabahta ağrım vardı kuzum üstüne öyle lekelenme gelince korktum haklısın bizim onları korumamız için dik durmamız gerek ❤️
Minefff Iremdemr aynen canım benimde olmuştu ben baya ağladım hatta sonra iğne yapıldı bana sakinleşmemi söyldiler sonra geçti zaten ama geçmezse git ihmal etme
Harunnazli Iremdemr evet olmuştu bazen kahverengiye dönüyordu rengi 5 -6 gün geldi şu an 8 haftalık olduk bir haftadır falan yok
aleynakpnrr Iremdemr olur merak etme benim de oldu hatta 2 kere oldu üzülme yat dinlen daha bebiş yeni oluşuyor dikkat et ve Allah’a emanet et❤️ üzülme moral çok etkiliyor
Tugba450 Canım hiç korkmana gerek yok bende aynı sorunu yaşadım ve 2 hafta geldi 2 günde bir azar azar geldi ilaç kullandım doktor tutunma kanaması dedi şimdi 33 haftalik hamileyim ama sen yinede kontrollerini ihmal etme
Iremdemr Tugba450 10 gün sonra kalp atışı için gideceğiz inşallah yine kanama olursa bekleme gel dedi doktor. Maşallah sizin çok az kalmış çok güzellll hiç ağrısız doğurun inşallah 😍😍😍
Elifinannesi4- Iremdemr benimde olmustu hiç korkma gecıyo sonra devamında kahverengi lekeler de olur korkma
Neriman59 Benim ilk oğlumda olmuştu düşük tehlikesi dediler iğne hap falan verdiler geçmişti bide 3 ay olana kadar yatmistim hep şuan 11 yaşında oğlum ☺️inşallah Allah korur biseycik olmaz kucağınıza almayı nasip etsin