Ffatma Sevgili anneler duşakabini degistircez akıtıyor ve eski diye. Sizce cam mı olmalı mika mı ne tavsiye edersiniz nelere dikkat etmeli. Şu anki tekneli teknenin etrafı hep pas ve kir oluyor. Teknesiz buzlu istiyorum nasıl olur
Gmzbiri Ffatma mika çizildikçe kötü duruyo. Yerden tüm cam yaptırdım memnunum ama temizliğiyle uğraşamam diyosanız buzlu yaptırın🌸
Semilk05 Ffatma ben camı kullanışlı bulmuyorum hemde en ufak bi yanlış şeyde patlama riski çok oluyor camların tabiki karar sizin
tecrubesizanneadayi12 Ffatma benimki yerden cam gayet güzel bence buzludan daha şık duruyor teknesiz yaptır canım daha modern durur
Qnl Ffatma bence cam en azından temizliğini gösterir mika belli süre sonra kireç kalıntıları içinde işliyor bence basit duruyor hemde
Deletedmom52620 Ffatma buzlu tabiki de hatta aşırı bir buzlu olsun 😂 normal seçersen kireç sökücü duşa kabini postları açmak zorunda kalırsın çünkü aşırı zor temizliği