Selam kızlar 16+4 üm bugün saçımı kestirdim çok ince telli ve saçım yok fazla dört aydır saçımı boyatmıyorum saçım iyice aktı hem o gitsin diye kestirdim hemde çok sıcak beni gören herkes ay hamilelikte saç kesilmez diyor bana bunlar hurafe geliyor kimseyi dinlemedim vallahi😂