Havva20 Hamilelik için prowomen vitamin takviyesi kullanıp hamile kalan var mı net araştırdığım kadarıyla. Hemen kalan var sizler kullanız mı
Ligarbawood Havva20 ben kullandım bir kutu bitirdim 2. Kutuda 8 tane vardı hamile olduğumu öğrendim şimdi 23 haftalığız kızımla Rabbim isteyenlere nasip etsin inşAllah ❤️
Sinemberkehan Havva20 canım postun eski ama ben şimdi gördüm. Sen prowomen kullandinmi? Faydası oldu mu
Nairinoo Bir kutu kullandım hsg cekildim hâlâ hamile değilim 😔umarım sende işe yarar ve güzel haberler alırsın canım
Selma17 Ben geçen yıl kullandım eşimde promen k kullandı 3 ay ikimizde 3kutu bitirdik bizde faydası olmadı, 😔
Havva20 Sinemberkehan kullandım ama rahim filmi de çekildim o ay hamile kaldım canım ben. Onu içerken öylesine içmedim dua ettim yA Şafi ya Şafi vücuduma şifa ver hayırlı bi evlat nasip et dedim her içtiğimde gönlümden hep. Çok şükür 7 haftalık haftaya kalp sesi dinlemeye gidicem inş sağlıklıdır 🙏
Havva20 Sinemberkehan yok canım internette hamileler grubunda denk gelmişti almıştım. Vitamın takviyesi
Havva20 ggamze_akdemir44 ilk ayda hemn olmuyormus öle demişlerdi. 2 3 aylarda da olabilir diyorlardı bnim de ilk ay olmadı rahim filmi. Çekince o ay kaldım ben
Sinemberkehan Havva20 anladım canım. Peki eczaneden mi aldın yoksa Trendyoldan? Çünkü trendyolda daha uygun ama ne kadar güvenli onu bilmiyorum
Havva20 Sinemberkehan Ben eczaneden aldım genellikle orijinal diyolar orda ne kadar doğru ne kadar yalan bilmiyorum canım
Seyma0323 Ben 2 kutu kullandım ikincisinde hamile kaldım canım, 1.5 sene uğraştım olmadı bunu kulanır kullanmaz oldu ama ben yanına diyet yaptım ve sağlıklı beslendım