Diren_kama benim de yakın zamanda çok çok hafif bir kanamam oldu. Doktor kanamaayı sevmeyiz dedi, 20haftalığı geçtiğim için erken doğum riski var dedi. Aslında bebeğin suyu, yeri vs hepsi çok iyi. Ama bazı durumlara sebep bulmak sanırım kadın doğum alanında çok zor oluyor. Ben bunu öğrendim. Bana iğne yaptı. Progestan verdi ve artık kendimi yormamam gerektiğini söyledi. Kısaca kanamamın önemli bir olay olduğunu söyledi.