Sehrbnon122 Nrgl1925 ay darısı bana canım bunu yazmak Allahım bi avazda kurtarsın saglıkla gelsin minnoşun❤️😘
Cansu1- Nrgl1925 ay 25 ine de ben sezaryen günü aldım çok heyecanlıyım bizde 39 oluyoruz hem çok korkuyorum hem çok heyecanlıyım bize de nasip oldu bu günleri görmek 😍😍
mira_elifada Nrgl1925 hayırlı olsun cnm bnde bugün gün aldım 5 eylul nasipse 18 gün sonra heyecan var korku var
Nrgl1925 Cansu1- bana da vakit azalınca bir heyecan bastı rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🥰
Cansu1- Nrgl1925 ya benim ilk doğumum başıma ne gelecek bilmiyorum diye ameliyathaneden korkuyorum diye aşırı gerginim
Nrgl1925 Cansu1- bende spinal olucam ikinci gebeliğim ama ilkinde oğlum kakasını yaptıgı ıcın acil sezeryana alındım genel anestezi oldum bende heyecanlıyım basıma ne gelıcek bilmiyorum🙄