Obirgebe sen o beyaz takımı sormuştun demi bugün elime ulaştı geri hemen iade yaptım bildiğin iç dış meydanda işte gönderdim geri yarın kendilerine yazacağım durumu uyumuş kalmışım diye aldığım gibi kargo da geri iade ettim. Şok oldum birde tesettürlü bir kadının hastane çantasında görmüştüm güvenerek aldım ama hiç tavsiye etmiyorum içine beyaz birşey giysen dahi belli edecek kumaşı çok iyi o konuda asla birşey demiyorum ama iç gösteriyor