Gamselllaaaaa Merhaba muayene ve doğum için Gültepe avicenna hastanesinde Dr. Cem ardıç hakkında Bilgi sahibi olan annelerimiz var mı yardımcı olabilir misiniz?
Eldgrn Gamselllaaaaa ben oraya gidiyorum canım iyi bir doktor ilgili bir doktor 220 TL muayene ücreti bilgilendirmesi de çok güzel zaten herkes çok Met ediyordu gerçekten hakkını veriyor
Eldgrn Gamselllaaaaa onu daha deneyimlemedim canım ya ama Instagram da Cem beyin profilinde numara var WhatsApp iletişim diye suanlik yazmam sormam gereken birşey olmadığı için denk gelemedim ama kesin onerebilecegim doktor
Gamselllaaaaa Baysancmre ilgili mi randevu almakta veya günlük sıkıntılarınızda telefon açabiliyor musunuz ?
Baysancmre Vallahi randevu alıyorum kolay ama gidince çok bekliyorsun çünkü hastası çok ve sürekli doğuma iniyor
Eldgrn Baysancmre aynen randevusuz bekliyorsun hastası çok oluyor adam o kadar tutuldu ki gelen giden onun adını sayikliyor 🤣🤣🥰
Eldgrn Baysancmre ben mümkün olduğunca sabah gidiyorum öğleden sonra yoğunluk olduğundan çok bekleniyor sabah beklesende en fazla yarım saat oynuyor
Eldgrn Baysancmre ben o saatlere bırakmıyorum en geç 10 yoksa doğum oluyor başka bişey çıkıyor geçikebiliyor aslında geç saatte de almamışsin ama anlamadım onu