Snmg Arkadaşlar gebelik sürecinde burun tıkanıklığı yaşayan var mı? Beni çok zorlamaya başladı özellikle geceleri. Uykudan boğuluyor gibi uyanıyorum çok kötü 😞 bu durumu yaşayan ya da çözüm önerisi olan var mı?
twinmama2 Snmg çözümü bulamadım arkadaşım spreyler bile fayda etmedi hala burnum tıkalı ve asla geçmiyor 🙃 onunla yaşamaya alıştım yani 😀
Edizimmm Snmg benim kıkırdakta kayma var tek burun deliğim kapalı nefes alamıyorum arkadaşımın bebeğinin soğuk buhar makinesini aldım ebebek’ten almış yani keşke daha önce alsaymış o kadar rahat uyuyorum ki anlatamam
Snmg twinmama2 spreyleri de çok önermiyolarmış uzun süre kullanımını yani öyle okumuştum sanırım. En zararsızı burun bandı diye düşündüm o da tahrişe sebep oluyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gunes_fgk @Snmg burun tıkanıklığı dedin tüylerim diken diken oldu 😬😄 burun spreyleri pek işlevsel değil bu süreçte ama geceleri rahat bir uyku için burun bandı der susarım. Benim kurtarıcım oldu. Şiddetle tavsiye ediyorum :)
Snmg gunes_fgk evet ben de burun bandında buldum en son çareyi ama o da ne yazık ki yüzümü tahriş etmeye başladı sanki uzun süre kullanınca biraz bırakayım dedim ama sanırım yeniden devam edicem 🤷🏻♀️
Edizimmm Snmg vallaha sana olmasa bile kışın bebekelre çocuklara aşırı lazım oluyor petelerden hava kuruduğu için biz alacağız bu hafta
Snmg Tutiko ben burun bandı kullandım öncesinde faydasını görmüştüm. Ama tahriş etmişti yüzümü. Bilmiyorum tekrar kullanmaya başlasam mı acaba diye düşünüyorum. İlaç ya da sprey kullanmak da istemiyorum açıkcası 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Snmg Edizimmm ben de bakayım bi o zaman. Haklısınız kışın daha da kuru olup zorlayacak belli ki. Teşekkür ederim tavsiyeniz için 🙏🥰