İzmire tatile gittiğimde bir kere Özlem hanıma gitmiştim uçak için yolculuk izni alacaktım çok ilgili Güler yüzlü bi doktordu her şeyiyle tam bir kontrol gibi ilgilendi defalarca tüm organlarına baktı İzmir’de olsam onunla devam ederdim tavsiye ederim